Natječaj za radno mjesto u suvenirnici

Na temelju Pravilnika o radu Razvojne agencije grada Kutjeva – ERA Europska razvojna agencija d.o.o. za usluge i Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Razvojne agencije grada Kutjeva – ERA Europska razvojna agencija d.o.o. za usluge, Uprava Društva dana 29.10.2024. godine raspisuje

NATJEČAJ

za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme

u Razvojnoj agenciji grada Kutjeva – ERA Europska razvojna agencija d.o.o.  za usluge

Natječaj se objavljuje za zasnivanje radnog odnosa za radno mjesto: Djelatnik/djelatnica u suvenirnici.

Kandidati koji se jave na natječaj moraju ispunjavati sljedeće uvjete:

• srednja četverogodišnja škola, viša stručna sprema, visoka stručna sprema

• znanje rada na računalu

• poznavanje engleskog jezika

• komunikacijske i organizacijske vještine

Opis poslova:

– rad u Suvenirnici

– prodaja artikala iz asortimana 

– rad na blagajni

– zaprimanje i narudžba robe

– popunjavanje polica

– praćenje rokova

– uređivanje urednosti prodavaonice

– promocija na društvenim mrežama.

Uz prijavu/zamolbu na natječaj, kandidati obavezno prilažu:

• životopis

• dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice)

• dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome)

• dokaz o radnom stažu (elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariji od 30 dana)

• vozačka dozvola B kategorije

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave na internetskoj stranici Razvojne agencije Grada Kutjeva ERA – Europska razvojna agencija d.o.o., odnosno zaključno s 06.11.2024. godine. 

Prijave na natječaj dostavljaju se osobnim dolaskom na adresu:

Grad Kutjevo

Trg graševine 1, 34340 Kutjevo

s naznakom “Prijava na natječaj za radno mjesto: Djelatnik/djelatnica u suvenirnici

ili skenirano na e-mail adresu: era.kutjevo.info@gmail.com.

O rezultatima natječaja kandidati će biti pismeno obaviješteni.

                                    UPRAVA DRUŠTVA

                                     Suzana Hora, mag. oec.